اهداف ، چشم انداز و افتخارات
ما در آسان کار با نیاز سنجی بازار خدمات پس از فروش و بهره گیری از تجارب چندین ساله کارشناسان ، اقدام به برنامه ریزی جهت ارائه خدماتی متفاوت به مشتریان خود نموده ایم . کارگروهی ، استفاده از تکنولوی های نوین و افزایش مداوم کیفیت خدمات ارائه شده از مهمترین اهداف و چشم انداز آسان کار می باشد .
آسان کار بمنظور پوشش نیاز بخشی از دارندگان خودروهای وارداتی تاسیس گردید . اهم این خدمات شامل : راهنمایی و مشاوره در نگهداری ، تامین قطعات و تعمیرات می باشد.
آسان کار با بکار گیری ابزارهای اندازه گیری و سنجش عملکرد و بهره وری و همچنین بررسی میزان نیل به اهداف از پیش تعیین شده ، در جهت رسیدن به اهداف خود گام بر می دارد .
با توجه به تغییرات محیط کسب و کار در سالهای اخیر و میزان رشد صنعت خدمات در دنیا ، ما در آسان کار به ارائه خدماتی جدید و همراه با ارزش آفرینی روی آوردیم . تحقیقات گسترده بازار و نیاز سنجی از مشتریان خودروهای وارداتی ،همگی به عدم وجود خدماتی مطابق با نیاز های مشتریان توجه داشت که آسان کار بعنوان اولین واحد خصوصی ارائه خدمات درب منزل ، راهنمایی تلفنی و VIP Service به مالکین خودروهای وارداتی بخصوص هیوندای و کیا راه اندازی گردید. تجهیز خودروهای Home Service به ابزار و تجهیزات استاندارد مورد نیاز و آموزش تکنسین ها مطابق با تغییرات خودروهای وارداتی ، استفاده از نرم افزارهای مرجع و راهنمایی تلفنی ، خدمات ویژه به مشترکین ویژه بخشی از اقدامات آسان کار است.
تحقق اهداف تا کنون
درصد رضایت مشتری
بهترین ویژگی ما
تجارب ما
11.05.2002ورود به صنعت
ورود موسسین آسان کار به صنعت خودرو در شرکتهای داخلی.15.08.2007کسب مهارتهای مورد نیاز
کسب تجارب بیشتر در شرکتهای خارجی همزمان با آغاز مجدد واردات خودرو به کشور.29.11.2011ورود به عرصه مدیریت خدمات
موسسین آسان کار با بهره گیری از تجارب و کوششهای فراوان در این زمینه ، موفق به ورود به عرصه ارائه خدمات و مدیریت شدند.15.02.2016 تاسیس آسان کار
تاسیس آسان کار